مگ پلاس مجله اینترنتی، خبر و سبک زندگی

 

لینک بهترین ربات های تلگرام

 

ربات های تلگرام : تلگرام یکی از برترین شبکه اجتماعی های است که تا بحال طراحی شده، تلگرام با وجود امکانات مختلف توانسته خود را بین کاربران ایرانی جای دهد. از ویژگی های تلگرام می توان به امکان ساخت کانال گروه و ربات اشاره کرد. ما در این پست قصد داریم به مفیدترین ربات های تلگرام اشاره کنیم.

ربات انتقال فایل های بزرگ از اینترنت به تلگرام

urluploadbot@ نام یکی از بهترین ربات های است که به کمک آن می توانید. فایل های بزرگ را از انواع سایت ها در یک لحظه به تلگرام انتقال دهید. شما با قرار دادن لینک دانلود فایل در این ربات در عرض چند ثانیه می توانید با فروارد کردن فایل را با دیگران به اشتراک بگذارید. مناسب برای کسانی که کانال دانلودی دارند.

ربات تلفظ کلمات به زبان های مختلف

pronunciationbot@ به شما امکان تبدیل نوشته ها را به گفتار می دهد. البته از ۸۴ زبان مختلف هم پشتیبانی می کند. شما می توانید این ربات را به گروه های مختلف اضافه کنید و با فرمان /language زبان آن را تغییر دهید.

ربات دانلود از اینستاگرام یوتیوب و آپارات

instasave_bot@ به کمک این ربات شما می توانید عکس ها ، ویدیوها مورد نظر خود را از اینستاگرام یوتیوب و آپارات دانلود کنید.فقط لازم است لینک مربوط به آن را برای این ربات ارسال کنید.

ربات مترجم زبان های مختلف

YTranslateBot@ به کمک این ربات می توانید کلمات مورد نظر خود را از زبان انگلیسی به فارسی و بالعکس ترجمه کنید. البته این ربات از زبان های دیگری نیز پشتیبانی می کند.

ربات تبدیل فایل های مختلف به PDF

topdf_bot@ به کمک این ربات می توانید فایل های خود که دارای فرمت های doc ، docx ، odt ، txt ، jpg را به PDF تبدیل کنید.

درحال بروزرسانی