مگ پلاس مجله اینترنتی، خبر و سبک زندگی

 
مگ پلاس

مگ پلاس مجله اینترنتی خبر و سبک زندگی بصورت رسمی افتتاح شد!

همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان و میلاد حضرت بقیه الله (عج) و سال نو، مجله اینترنتی مگ پلاس به صورت رسمی افتتاح شد. محتوای این مجله اینترنتی حول محور اخبار روز و سبک زندگی اسلامی ایرانی و موضوعاتی چون سرگرمی ، ازدواج ، سلامت ، فرهنگ و هنر ، آشپری و فناوری اطلاعات میچرخد.

 

 

با توجه به پیشرفت روزافزون محیط های مجازی و دسترسی آسان به اینترنت، وجود رسانه های در جهت خدمت رسانی و درج اخبار موثق امروی ضروری به حساب می آید. از این روی مجموعه دانلود پلاس تصمیم گرفت تا در یک محیط کاملا مجزا از سایت قبلی اقدام به اطلاع رسانی در زمینه های علمی فرهنگی و سبک زندگی و ایجاد وبسایتی مرجع در این باره بنماید.

تیم تحریریه مگ پلاس

تیم تحریریه این مجله اینترنتی شامل گروهی از متخصصین برجسته در حوزه علوم اسلامی، علوم مهندسی، کارشناسان و دانشجویان روانشناسی و تیم تحقیق و توسعه فناوری اطلاعات میباشد.

هدف از راه اندازی این مجله اینترنتی اطلاع رسانی مفید و موثر و بالندگی در حوزه وب فارسی می باشد.

چشم انداز و رسالت

چشم انداز و رسالت این رسانه، تهیه مقالات علمی و بروز در حوزه سبک زندگی ایرانی اسلامی ، ازدواج و زندگی مشترک، مشاوره قبل و بعد ازدواج،روانشناسی و مشاوره در امور تربیت فرزندان، اطلاع رسانی آخرین اخبار روز، آشنایی با ایران و جهان در حوزه گردشگری، سلامت و پزشکی ، آشپزی و سرگرمی و همچنین معرفی منابع مورد نیاز جوانان از جمله، مقالات، کتاب ها، ویدیو های آموزشی و سایر منابع میباشد. در این زمینه خدمات منحصر به فردی به لیست چشم انداز برند مگ پلاس اضافه میگردد که در اخبار بعدی اطلاع رسانی خواهد شد.

مجله مگ پلاس از طریق این لینک  قابل دسترس است.

### پایان خبر رسمی