مگ پلاس مجله اینترنتی، خبر و سبک زندگی

 

سوسیداد ۱-۳ رئال مادرید ؛ برد پر گل رئال در خارج از خانه

سوسیداد ۱-۳ رئال مادرید ؛ سه امتیاز خارج از خانه در شب غیبت ستارگان

به مصاف هم رفتند که در پایان ۹۰ دقیقه این مادریدی ها بودند که با نتیجه ۳-۱ با پیروزی زمین مسابقه را ترک کردند. گل های رئال مادرید را در این دیدار مایورال،بیل و رودریگز(گل به خودی) ، با گل زنی در این بازی رئال ۷۳ بازی پیاپی که موفق به گل زنی شده و تنها یک بازی دیگر تا ثبت این رکورد برای خود فاصله دارد.

زیدان در این بازی رونالدو و مارسلورا به دلیل محرومیت و بنزما و کواچیچ را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت همین موضوع باعث شد که ترکیب رئال بیش از پیش جوان تر بشود. رئالی ها بازی را تهاجمی آغاز کردند و از همان ابتدای مسابقه خود را  تشنه گل زنی نشان دادند، دقیقه ۱۸ بلاخره حملات رئالی ها جواب داد و مایورال از روی حرکتی که راموس جلو کشیده پایه گذار آن بود گل اول بازی را به ثمر رساند.

اما بعد از گل،  رئال سوسیداد که در سه دیدار گذشته خود ۱۰۰% پیروزی را کسب کرده بود شروع به حمله کردن کردند و خیلی زود و در دقیقه ۲۹  رودریگز از روی اشتباه فاهش ناواس توپ را به گل تبدیل کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.اما این پایان کار دو تیم در نیمه اول نبود و در دقیقه ۳۶ رودریگز بار دیگر گل زنی کرد اما این بار برای تیم حریف، ضربه مایورال در بین راه به رودریگز برخورد کرد تا توپ به دروازه سوسیداد بوسه بزند. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

اما بازی در نیمه دومه دوم متعادل آغاز شد تا این که گرت بیل ستاره ولزی رئالی ها با استارتی سریع با دروازه بان حریف تک به تک شود و با یک ضربه چیپ زیبا گلی زیبا را به ثمر رساند، گل بیل در دقیقه ۶۱ برای رئالی ها به ثمر رسید این گل هم خیال زیدان را برای کسب پیروزی راحت کرد و هم خود بیل را از زیر فشار تماشاگران ناراضی رئالی در آورد.

با این برد رئال مادرید در با ۸ امتیاز در رتبه ۴ جدول ایستاد و فاصه خود را با بارسلونای صدر نشین در همان چهار امتیاز نگه داشت. سوسیداد هم با این باخت و با تکیهد بر برد های هفته های قبل خود با ۹ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار گرفت. از نکات قابل توجه این دیدار می توان به فاصله کم تماشاگران با دروازه ها گفت چرا که به دلیل تعمیرات استادیوم این جا به جایی صورت گرفته بود.

منبع : varzesh11.com