مگ پلاس مجله اینترنتی، خبر و سبک زندگی

 

آموزش ساخت جمیل ( پست الکترونیک gmail ) در گوگل

 

آموزش ساخت جمیل : مطئنا شما هم به جمیل یا همان پست الکترونیک نیاز پیدا کرده اید. برای مثال در بیشتر سایت ها برای ثبت نام به جمیل نیاز پیدا می کنید یا برای سیو و لود بیشتر بازی های آنلاین هم به جمیل نیاز دارید، و همچنین در کار های اداری جیمل جایگزین فکس و دیگر سیستم های ارسال داده شده است. ما در این پست اموزش ساخت جمیل را برای شما می گذاریم.

جیمیل ( gmail ) که نام سرویس ایمیل گوگل می باشد یکی از محبوب ترین ارائه دهندگان سرویس ایمیل در دنیاست. امکانات اولیه این سرویس رایگان بوده و از کارای بالایی چه از نظر سرعت و چه از نظر امنیت برخوردار است. همچنین ثبت نام در این سرویس همراه با ایجاد حساب کاربری فراگیر گوگل بوده که امکان استفاده از دیگر امکانات گوگل را نیز برای شما فراهم می سازد. همچنین اگر کاربر اندروید هستید استفاده از این سرویس با توجه به سازگاری آن با اندروید توصیه میگردد.

 

آموزش ساخت جمیل:

برای ساخت جمیل بر روی آدرس کلیک کنید.

در این بخش باید اطلاعات خواسته شده را وارد کنید

  1. نام
  2. نام خانوادگی
  3. آدرس مورد نظر جمیل (ایدی ID) به عنوان مثال: mag.downloadplus321@gmail.com                                                                                                                             این نکته هم مد نظر شما باشه که در آدرس جمیل فقط از حروف بزرگ ، اعداد ، نقطه و خط تیره استفاده کنید در صورت استفاده سایر علامت ها در ساخت جمیل با خطای در دسترس نبودن آدرس جمیل روبرو خواهید شد. لازم به ذکر است که این محدودیت کاراکتری استانداردی جهانی بوده و همه سرویسهای ارائه دهنده ایمیل از این استاندارد می کنند.
  4. پسورد یا رمز جمیل، کلمه رمز عبور نباید آسان و یا قابل حدس باشد به همین خاطر در انتخاب رمز جمیل از حروف بزرگ و کوچک استفاده کنید. به عنوان مثال: MagDownloadPlus
  5. تکرار پسورد یا رمز جمیل ، این کار برای جلوگیری از تایپ اشتباه پسورد یا کلمه عبور برای کاربر است
  6. ماه تولد
  7. روز تولد
  8. سال تولد
  9. جنسیت
  10. شماره موبایل
  11. آدرس ایمیل های دیگر شما
  12. انتخاب کشور

لطفا در نظر داشته باشید که کلیه این اطلاعات را با دقت کامل و به درستی وارد نمایید زیرا در در صورت فراموشی کلمه عبور ، گوگل به این اطلاعات برای بازیابی حساب کاربریتان نیاز خواه داشت.

ویژگی های جمیل 
● استفاده آسان برای کاربران مختلف با هر سطح مهارت در استفاده از کامپیوتر
● عملکرد مناسب و سرعت قابل قبول
● سیستم صد هرزنامه (spam) بسیار قوی برای جلوگیری از دریافت ایمیل های تبلیغاتی ناخواسته
● وجود آنتی ویروس قوی برای جلوگیری از دریافت ویروس ها و بد افزار ها
● فضای زیاد برای نگهداری از ایمیل های دریافتی و ارسالی
● ارائه ایمیل pop و IMAP رایگان
● امکان افزودن لیست کارهایی که باید انجام شود
● امکان استفاده از جیمیل هنگامی که کامپیوتر آفلاین است ( برای آموزش استفاده آفلاین از جمیل کلیک کنید )
● امکان استفاده از google talk در محیط جیمیل
● سازگاری بسیار خوب با اندروید